Rodzinny wyjazd kamperem – odpoczynek w krajowych górach

Po kłopotliwym okresie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam wyjechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Kapitał nie zezwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą śliczną Polskę. Skoro wakacje oraz lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni uważają, iż jest to miejsce już przereklamowane, ale ja zawsze wracam tam z okazałym sentymentem – głównie, że teraz mamy możliwości przyczepa kempingowa. Pojechałam tam razem ze swoim chłopakiem. Stale w czasie takich wyjazdów pragniemy się czegoś dowiedzieć oraz poznać dużo interesujących miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, bodajże dzisiaj dość atrakcyjną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień wypoczywaliśmy na plaży. To nasza idealna tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię nadmorską w Niechorzu. Kiedy weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Piękne miejsce oraz atrakcyjna okolica.