Na co zwrócić uwagę podczas wyboru gadżetów reklamowych

Każda firma w jakiś sposób prowadzi działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych sposobów naprawdę jest duża. Jedną z nich jest wręczanie swoim klientom najróżniejszych przedmiotów reklamowych. Praktyki takie cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są po prostu bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o przełożenie w bezpośredni sposób na sprzedaż, bowiem gadżety reklamowe najczęściej tego nie dają wprost. Dużo istotniejsze to budowa rozpoznawalności danej marki wśród konkurencji czy zwiększenie lojalności odbiorców.

Wszyscy lubimy otrzymywać upominki, i sporo osób z tego powodu czuje się chociaż trochę zobowiązanych, zjawisko to jest znane powszechnie w psychologii. Takim sposobem za pomocą normalnego kubka czy pendriva, trafiającego w ręce odpowiedniej osoby, można zdobyć lub utrzymać kontrakty o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety dla firm, jeśli nadrukowane mają firmowe logo, zaczynają być trwale obecne u niejednej osoby. Zwłaszcza jeżeli będą użyteczne i praktyczne, to po prostu ludzie chętnie z nich korzystają, a przy tym cały czas obcują z daną marką.

A to faktycznie bardzo mocno przekłada się na poziom lojalności przy dokonywaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę odgrywa również konkurencja. Jeżeli firmy z danej branży przy każdej możliwej okazji wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać z tyłu należy to samo robić. Inaczej zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet sprezentować symbolicznego kubka.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz